خالی/ریال 0

کارگاه‌های پروژه محور بازخورد

کارگاه‌های آموزشی - ترویجی پروژه‌محور مهارت‌‌‌های راه اندازی و توسعه کسب و کار

شما اینجا هستید

0دیدگاه

کارگاه کشف و توسعه مشتری استارتاپ - پنج هفته - نیمه خصوصی

کارآفرینی مبتنی بر تجربه است و بایستی به صورت تجربی آموزش داده شود. کارگاه کشف و توسعه مشتری فرصتی برای تجربه یادگیری عمیق و مداوم از دنیای واقعی کسب و کارهای چابکه، که به تیم‌های نوآور و بنیانگذارهای صاحب ایده کمک می‌کنه تا سریع و موثر، ایده کسب و کار و مفروضات اون رو اعتبارسنجی -- بخوانید بررسی ساختاری-محتوایی -- کنند. این کارگاه در مورد نوشتن مدل کسب و کار یا نوشتن طرح تجاری (BP) نیست، اگرچه از مدل کسب و کار هم بنیانگذارها در روز اول به عنوان ورودی فرآیند خودش استفاده می‌کنه و بخش قابل توجهی از واقعیت‌های مورد نیاز برای تدوین طرح تجاری رو در انتهای همین کارگاه به اون‌ها خروجی می‌ده.

در این کارگاه که ۵ هفته طول می‌کشه، شما بیشتر زمان‌تون رو طی یک فعالیت میدانی مدون، در حال مصاحبه و پرسش و پاسخ با مشتریان بالقوه‌تون خواهید بود و می‌آموزید که چطور توهم‌، تفکر خیالی و عدم اطمینان رو با روش‌شناسی کارآفرینی مبتنی بر شواهد در رویکرد استارتاپ ناب، و از طریق بازخوردهای مشتری‌ها به واقعیت‌های معتبر تبدیل کنید، می‌آموزید که چطور از اون‌ها یاد بگیرید که به چه چیزهایی در محصول پیشنهادی شما نیاز دارند و اون رو چطور ترجیح می‌دن، چنانچه اگر واقعا اهمیتی براش قائل باشند!

کارگاه طراحی مدل کسب و کار و بررسی الگوها - دو روزه

در این کارگاه به تکنیک‌ها و ابزارهای طراحی مدل کسب‌وکار، بخش‌های مختلف بوم مدل کسب‌وکار، اهمیت و چگونگی طراحی هر بخش پرداخته و در انتها با الگوهای رایج و معتبر کسب و کارهای مدرن آشنا می‌شویم تا امکان طراحی بخش‌های مختلف کسب و کار خود را داشته باشیم!

0دیدگاه

کارگاه توسعه مهارت‌ها و شایستگی‌های شغلی - سه روزه

کارگاه آموزشی مهارت‌های شغلی با محوریت توسعه مسیر و شایستگی‌های شغلی، رزومه‌نویسی، مصاحبه استخدامی، قانون و قرارداد کار توسط سازمان بین المللی دانشگاهیان، مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی اگزیت و با حمایت معاونت فرهنگی و اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. تمام تحصیلات (در دوران مدرسه و دانشگاه) برای آن است که نهایتاً وارد بازار کار شویم. با شرکت در این دوره، حداقل 30 درصد شانس بیشتری برای ورود به بازار کار خواهیم داشت.

0دیدگاه

مشت نمونه خروار - راه‌اندازی کسب و کار با معیارهای 1397

در رویداد مُشت، نمونه خروار؛ بر اساس به روزترین آموزه‌های اثبات شده در حوزه راه‌اندازی کسب و کار، با انواع مدل‌ کسب و کار و ویژگی‌ ابزارها، متناسب با ایده‌های خودمون آشنا می‌شیم و معیارهای دقیقی رو برای انتخاب‌هامون فرا می‌گیریم.
بعد یاد می‌گیریم که چطور از این ایده، محصول و نمونه اولیه‌ای بسازیم و بازارمون رو بسنجیم.
و جالب اینکه همه اینها بدون یک خط برنامه‌نویسی می‌تونه انجام بشه!

0دیدگاه

کارگاه رایگان راهکارهای توسعه کسب و کار فروشگاهی در سال 97 - نوبت دوم

کارگاه رایگان راهکارهای توسعه کسب و کار فروشگاهی ضمن بررسی چالش‌های خرد و کلان پیش روی فروشگاه داران و روندهای اصلی کسب و کار در سال جدید، راهکارهای دقیق، عینی، عملیاتی و آزمون شده را به شرکت کنندگان معرفی می‌نماید. این کارگاه با تمرکز بر مسائل مزون‌ها، بوتیک‌ها و خرده‌فروشی‌های کیف و کفش و اکسسوار طراحی شده است.

0دیدگاه

کارگاه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با دروپال - سه روزه

در این کارگاه با کلیه موارد کاربردی راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، معرفی و فروش محصول، تأمین محصول و مدیریت انبار، تخفیفات و افزاینده‌های قیمت، سیستم پرداخت، حمل و پشتیبانی آشنا شده و در انتها با استفاده از قالب پیشنهادی یک فروشگاه با طراحی جذاب برای خود می‌سازیم!