خالی/ریال 0

عضویت نیم سالیانه در بازخورد

شما اینجا هستید

عضویت نیم سالیانه در بازخورد

ریال 2,159,000

بسته عضویت ویژه نیم سالیانه، جهت بهره‌مندی اعضای بازخورد از درس‌ها، تحلیل‌ها و آموزش‌های موثر آنلاین در حوزه توسعه مهارت‌های راه اندازی کسب و کار تدارک دیده شده. محتوای ویژه این بسته طی این بازه زمانی تقریبا متناسب با تمامی برنامه‌های مربیگری و توسعه مهارت‌های کسب و کار در نظر گرفته شده و می‌تواند نتایج ملموسی رو برای غالب افراد فراهم نماید.

با این بسته اعضای بازخورد می‌تونند به منظور پیاده سازی روش‌ها و فرآیندهای میان مدت (نظیر برطرف نمودن مشکلات فرآیندی در سازمان) از محتوای ویژه بازخورد، برای دوره شش ماهه استفاده کنند. اگرچه این دوره زمانی در صورت نیاز قابل تمدید در دوره‌های آتی نیز خواهد بود، ولی به باور ما بیشتر کسب و کارها چنین نیازی رو تجربه نخواهند نمود. اعضای ویژه امکان استفاده از تک‌درس‌ها، تحلیل‌های کاربردی در حوزه صنعت و دوره‌های آموزشی ویژه توسعه مهارت‌های راه اندازی کسب و کار، تخفیف‌های شرکت در کارگاه‌های پروژه محور حضوری و همچنین امکان طرح مسائل و چالش‌های پیش روی کسب و کار و یا مشکلات راه‌اندازی کسب و کار با مربیان کارآزموده بازخورد در قالب پرسش و پاسخ رو خواهند داشت.

تنها تفاوت بسته‌های عضویت در مدت زمان هر بسته است. بسته‌ای که قصد خرید اون رو دارید برای مدت زمان نیم سال (۱۸۰ روز) امکان استفاده از محتوای آموزشی ویژه رو برای شما فراهم می‌کنه. این زمان برای مطالعه تمامی درس‌ها و دوره‌های ویژه کافی و ثمربخش بوده و به منظور طی دوره مربیگری هم مناسب خواهد بود. امیدواریم با ایجاد نتایج عینی مثبت شایسته همراهی شما در تمامی طول این دوره‌ باشیم.