خالی/ریال 0

عضویت فصلی (سه ماهه) در بازخورد

شما اینجا هستید

عضویت فصلی (سه ماهه) در بازخورد

ریال 1,169,000

بسته عضویت ویژه سه ماهه، جهت بهره‌مندی اعضای بازخورد از درس‌ها، تحلیل‌ها و آموزش‌های با کیفیت آنلاین در حوزه توسعه مهارت‌های راه اندازی کسب و کار در بازه زمانی ۹۰ روز تدارک دیده شده. آموزش‌ها طی این بازه زمانی متناسب با پیاده‌سازی و استقرار روش‌ها و فرآیندهای کوتاه مدت و زودبازده در کسب و کار بوده و جهت کسب و کارهایی با ظرفیت‌های مدیریتی متوسط در نظر گرفته شده و برای همه افراد کافی نخواهد بود.

با این بسته اعضای بازخورد می‌تونند به منظور پیاده سازی روش‌ها و فرآیندهای کوتاه مدت (نظیر مهارت‌های تحقیق بازارهای صادراتی یا استقرار استراتژی توسعه مشتری) از محتوای ویژه بازخورد، برای دوره سه ماهه استفاده کنند. طبیعتا این دوره زمانی در صورت نیاز قابل تمدید به دوره‌های 6، 9 یا 12 ماهه نیز خواهد بود. اعضای ویژه امکان استفاده از تک‌درس‌ها، تحلیل‌های کاربردی در حوزه صنعت و دوره‌های آموزشی ویژه توسعه مهارت‌های راه اندازی کسب و کار، تخفیف‌های شرکت در کارگاه‌های پروژه محور حضوری و همچنین امکان طرح مسائل و چالش‌های پیش روی کسب و کار و یا مشکلات راه‌اندازی کسب و کار با مربیان کارآزموده بازخورد در قالب پرسش و پاسخ رو خواهند داشت. 

تنها تفاوت بسته‌های عضویت در مدت زمان هر بسته است. بسته‌ای که قصد خرید اون رو دارید برای مدت زمان سه ماه (۹۰ روز) امکان استفاده از محتوای آموزشی ویژه رو برای شما فراهم می‌کنه. بدیهیه که این زمان برای مطالعه برخی از درس‌ها و دوره‌های ویژه کافی و ثمربخش خواهد بود ولی به منظور طی دوره مربیگری مناسب نیست، و در صورت انتخاب می‌بایستی حداقل برای یک یا دو دوره تمدید بشه. امیدواریم با ایجاد نتایج عینی مثبت شایسته همراهی شما در دوره‌های طولانی‌تر باشیم.